20+ jaar ervaring

24/7 spoedhulp

100% Transparantie

Bekend van TV

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen bij Stroom Spoed!

Herman bespreekt de meest gestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar.

Algemene vragen

Voorwaarden & garantie

Werkzaamheden

Tarieven & betalingen

Algemene vragen

Wat moet ik doen als ik een stroomstoring heb?

Soms komt het voor dat de hele wijk last heeft van een stroomstoring, dan kunnen wij hier helaas niets aan doen. Is dit niet het geval, en heeft alleen uw woning last van de storing? Dan kunnen wij deze voor u oplossen. Wij komen dezelfde dag nog langs als het spoed heeft. Wij kunnen 95% van de storingen opsporen en oplossen.

U kunt telefonisch contact met ons opnemen of een offerte aanvragen. Vervolgens nemen wij contact met u op om de werkzaamheden te bespreken. U krijgt vooraf altijd een offerte of kostenindicatie zodat u weet wat u kunt verwachten. Daarna plannen wij een afspraak in zodat een vakman van Stroom Spoed bij u langs kan komen voor de klus.

Wanneer wij op afstand geen inschatting van de kosten kunnen maken, sturen wij kosteloos een monteur naar u toe voor een diagnose. Op basis hiervan kan de monteur alsnog een prijsopgave doen voordat hij aan de klus begint. Zo weet u altijd vooraf waar u aan toe bent en krijgt u geen onverwachte kosten.

Wij kunnen uw groepenkast vervangen of uw groepenkast uitbreiden in verschillende gevallen. Het aanpassen van de groepenkast is onder andere nodig in de volgende gevallen:

  • U stapt over naar elektrisch koken
  • U laat zonnepanelen of een laadpaal plaatsen
  • Het plaatsen warmtepompen
  • Omzetten van 1 fase naar 3 fase
  • Verouderende groepenkasten
  • Voorkomen voor brand
  • Voorkomen van waterschade/bliksemschade

Klantentevredenheid en een transparante werkwijze staan bij ons centraal. Wij hanteren transparante tarieven en maken vooraf duidelijke afspraken zodat u weet wat u kunt verwachten. Daarnaast zijn onze Stroom Spoed 24 uur per dag bereikbaar voor spoed, en kunnen wij snel op locatie zijn. Uiteraard krijgt u ook garantie op de werkzaamheden. Dit maakt dat wij al vele tevreden klanten hebben mogen helpen bij Stroom Spoed.

Voorwaarden & garantie

Krijg ik garantie op de werkzaamheden?

Uiteraard! Wij vinden het belangrijk dat u altijd 100% tevreden bent. U krijgt daarom ten alle tijden garantie op onze werkzaamheden. Mocht er iets mis zijn gegaan tijdens het aanleggen van elektra, of renoveren van de elektra, neem dan contact met ons.

Zeker! Een probleem met elektra gebeurt vaak op vervelende momenten, hiervoor kunt u onze storingsdienst inschakelen. Neem voor de mogelijkheden en kosten contact met ons op!

Werkzaamheden

Kunnen wij onze groepenkast laten vervangen of vernieuwen?

Beide opties mogelijk. Per geval is het verschillend, wij hebben daarom een gratis groepenkastcheck. Op basis van uw foto nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze Stroom Spoed kan met spoed bij u langs komen om de schade aan de meterkast te controleren en op te lossen. Zorg er ook voor dat u een loodgieter belt om de lekkage te verhelpen.

Ja, dit doen wij dagelijks! Wij plaatsen alle soorten stopcontacten en schakelaars. Heeft u hier vragen over of advies nodig? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Ja zeker. Wij werken met laadpaal merken zoals Wallbox en geven ook garantie op werkzaamheden.

Tarieven & betalingen

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U kunt eenvoudig via onze website een offerte aanvragen. Wij nemen dezelfde dag nog contact met u op om uw wensen te bespreken. Op basis daarvan kunnen wij een offerte op maat voor u opstellen.

Nadat de klus is uitgevoerd, kunt u met pin betalen bij onze Stroom Spoed . Uiteraard krijgt u hiervan een factuur/bon.

U wilt natuurlijk vooraf duidelijkheid over de kosten. Daarom kunt u altijd vooraf een kostenindicatie of offerte aanvragen. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan.

Indien de klant de afspraak binnen 24 uur voor de aanvang annuleert, zal een annuleringsvergoeding gelijk aan het starttarief van de geplande afspraak in rekening worden gebracht. Dit tarief kan variëren afhankelijk van het tijdstip en de dag van de afspraak, zoals avonden, weekenden en feestdagen, waarbij een verhoogde toeslag van toepassing is. U ontvangt een factuur voor deze kosten, die binnen 72 uur voldaan moet worden.

Voor onze storingsdienst wordt een starttarief van €150,- in rekening gebracht, ongeacht de duur of complexiteit van de opdracht. Daarnaast hanteren wij een tarief van €30,- per kwartier voor de tijd die nodig is om de werkzaamheden uit te voeren. Dit tarief is exclusief eventuele toeslagen.

Vraag gratis een vrijblijvende offerte aan

U ontvangt direct de beste offerte.

Wilt u foto's uploaden?
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
085 004 35 57